Pages

Monday, April 21, 2014

Pemberitahuan Perlantikan Kerani Kesatuan


2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Selamat Petang Tuan/Puan...
    Name saya Ganatheba...pada 27/2/2014 saya dan kawan saya name Jayaprakash Rao..datang interview dekat Proton tanjung malim..saya dan kawan saya dah pun lulus interview tersebut dan kita dapat satu surat peringatan..dalam surat itu tidak tulis tarikh untuk lapor dirinya..orang atasan proton tanjung malim kata nanti mereka buat panggilan...Pada 2/5/14 kita dapat panggilan dari pihak proton tanjung malim..untuk beritahu tarikh lapor dirinya pada hari isnin 5/5/14...tetapi tiba-tiba hari sabtu 3/5/14 panggilan dari pihak proton mengatakan tarikh lapor dirinya ditangguhkan...Sampai Sekarang tidak apa-apa berita dari pihak atasan...Tuan/Puan..saya ingin tahu...Bila tarikh lapor dirinya lagi...
    Maafkan saya Tuan/Puan atas gangguannya....saya harap tidak lama lagi ada berita baik dari pihak Proton Tanjung Malim...sekian, Terima Kasih...Tuan/Puan...

    ReplyDelete